Audit profesionist al
conturilor tale PPC

Află de unde poți crește rezultatele și unde pierzi banii în campaniile tale Facebook Ads sau Google Ads.

Captcha
*campurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Audit ppc

Auditul foxit îți arată ce ai de făcut pentru a crește conversiile din PPC

Cum știi dacă ai realizat tot ce se poate realiza în contul tău de PPC?

Sunt atât de multe opțiuni pe care le ai la dispoziție pe Facebook Ads și Google Ads și atât de multe feluri în care le poți combina și folosi, încât aproape sigur faci omisiuni care te costă conversii.

PPC-ul e atât de complex încât nu ai cum să îl maximizezi fără o listă clară de opțiuni și tehnici pe care să le folosești. Cu alte cuvinte, fără să te asiguri că ai optimizat, la propriu, fiecare aspect al campaniilor tale de promovare.

Auditul FoxIT este această listă cu opțiuni și tehnici, atât setări din Google Ads și Facebook Ads, cât și tehnici de optimizare. Îți va arăta ce faci bine, ce faci greșit și unde sunt oportunitățile pentru a maximiza conversiile din PPC.

Poți recupera costul auditului
din îmbunătățirile descoperite

Scopul principal al auditului PPC este de a descoperi cum să crești conversiile și cum să scazi costurile pentru a obține mai multe conversii la un cost mai mic.

În funcție de conturile tale și de îmbunătățirile descoperite, ar trebui să poți recupera ușor costul cu auditul din reducerea de costuri și creșterea de conversii. Acesta este unul din subiectele primei discuții din momentul cererii de ofertă.

Google Audit PPC

Pe Google Ads
avem peste 120 itemi
în lista de verificare


Printre elementele pe care le evaluăm sunt:

  • Tipuri de campanii și strategii de licitare;
  • Setarea Merchant Center (pentru magazine online);
  • Optimizarea textului anunțurilor;
  • Erori tehnice privind urmărirea conversiilor;
  • Structura ad group-urilor și a cuvintelor cheie;
  • Adecvarea termenilor de căutare față de serviciile oferite și multe altele.
Facebook Audit PPC

Pe Facebook Ads
avem peste 130 de
itemi în lista de verificare


De exemplu, verificăm următoarele:

  • Structura campaniilor;
  • Formularea audiențelor;
  • Funcționarea Pixelului;
  • Diagnostic Feed Produse;
  • Anunțurile din cont vs. cele ale concurenței;
  • Evoluție ROAS sau Cost Per Lead;
  • Tehnicile de creștere a conversiilor folosite și multe altele.
Engine search

În audit avem varianta optimă a fiecărei
setări și recomandări de îmbunătățire

Auditul PPC FoxIT nu este doar o trecere în revistă a celor mai importante setări, ci și o listă cu cele mai bune practici pentru a evalua cum te compari față de ele.

Pentru fiecare item de verificare avem notată setarea care este cea mai potrivită pentru el, astfel că parcurgerea auditului este un veritabil curs de PPC, aplicat pe conturile tale.

De asemenea vom pune, după caz, recomandări de îmbunătățire pe care le poți aplica în cont.

Auditul PPC FOXIT se desfășoară pe câteva
zile conform unui proces clar stabilit

Echipa FOXIT realizează auditul și la final îți va prezenta raportul cu concluziile notate în dreptul fiecărui item. Vei putea păstra acest raport pentru a-l folosi ca referință în promovarea ta online (dacă îl facem pe Facebook și pe Google vei avea peste 250 de itemi de optimizat).

Mai în detaliu, pașii principali din desfășurarea auditului sunt următorii:

Discuția inițială

Aici discutăm dacă este oportun pentru tine să faci acest audit și ce ar presupune ca și costuri plus termen de livrare.

1

Debutul auditului

O nouă discuție despre conturile tale PPC, în detaliu. Notăm obiectivele tale (după care vom evalua performanța campaniilor), ce s-a făcut până acum în promovare, ce rezultate și ce probleme au fost.

2

Analiza performanței

În această etapă luăm conturile publicitare în care vrei să facem acest audit și le analizăm în cel mai mare detaliu posibil, conform celor peste 250 de criterii de evaluare. Notăm ce observăm, cum se compară campaniile actuale cu cele mai bune practici, și ce ar trebui făcut pentru a crește performanța. Tot aici facem și verificările tehnice.

3

Discutarea raportului

Raportul de audit este cuprinzător, marcat clar și explicat în detaliu. Acesta face obiectul discuției finale, în care îți vom prezenta tot ce am descoperit, ce recomandăm, și îți vom răspunde oricărei întrebări.

4

NE RECOMANDĂ

15

k

de postări create pentru
clienții noștri

2

m

de fani cu care am
interacționat

25

k

de comentarii și mesaje la
care am răspuns

CLIENTII NOSTRI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Vezi portofoliu →

Recenzii

Client review

Andrei Popescu, CMO Google

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Left quote Right quote
Client review

Andrei Popescu, CMO Google

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Left quote Right quote

faq

PPC înseamnă Pay Per Click și este termenul folosit de platformele Google, Facebook, Tik Tok și altele atunci când sunt utilizate pentru a cumpăra trafic relevant pentru afacerea ta. Printr-un sistem de licitație vei plăti o sumă modică la click pentru a aduce utilizatori noi pe site.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim